Reklamationsret

Der gives efter købeloven en reklamationsret på 24 måneder. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere i rimelig tid efter du har konstateret manglen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Ønsker du at reklamere over et produkt skal det indsendes til:
Heri Rideudstyr
Vassingerødvej 143
3540 Lynge
Vedlæg endvidere kopi af din faktura samt en kort beskrivelse af de mangler du oplever.

Kundeservice

Vi har personale ved telefonen, som sidder klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål. Ring på nummeret:

48 18 78 55

Sadelservice
Sadelservice alle ugens dage - klik her!

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret, vi sender ca. 2 nyhedsbreve i måneden

Tilmeld dig her!

Åbningstider

Mandag til fredag: kl. 10:00-18:00 (Helsinge: kl. 11-17:30)
Lørdag: kl. 9:00-14:00 (Helsinge: kl. 10-14)

Fleksibel betaling

Bestil nu og få faktura til senere betaling
Mulighed for ratebetaling af faktura købet
Klik her for at læse mere om fleksibel betaling

HERI Rideudstyr - Vassingerødvej 143, 3540 Lynge, Tlf. 4818 7855 - Laugøvej 17, 3200 Helsinge TLF 21152021 - E-mail ordre@heri.dk
dansk (danmark)heri club
Klik her for vores mobilside